Eddy_cool_94_ Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 På Kingdom Hearts!!! Då finns det ju svampar som dansar typ!!! Man ska göra magi på de!!! Jag har tat Cure,fire,blizzard,thunder,Garvyty,aero!!! Har jag nån kvar??? Jag tror det är stop kvar men hittar inte svamparna som ätr stilla!!!!! Vet nån var de är???? Snälla svara!! Tacksam för svaren!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Det ska inte finnas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 De finns i olika världar, några exempel: Wonderland inne i Lotus Forest Traverse Town på Hotellet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Det finns svampar i världen där Tarzan är också kommer inte ihåg vad världen heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Deep Jungle heter den världen. Svamparna finns vid lägret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddy_cool_94_ Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 När jag gör rätt magi på de tre gånger så får jag saker t.ex Fire arts, Blizzard arts, Thunder arts, Gravyty arts, Aero arts, Cure arts!!! Det va nån som sa att man kunde få stop arts men var är svamparna som står stilla???? snälla svara!!! Han eller Hon sa när man hade alla skulle man till Merlin och göra om sin Keyblade!!!! Snälla svara :kung: :student: :P :rambo: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Öhh, vadå svampen som stannar? Det är väl bara att använda Stop på en vanlig White Mushroom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Öhh, vadå svampen som stannar? Det är väl bara att använda Stop på en vanlig White Mushroom? man ska ju göra efter charaderna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddy_cool_94_ Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jaaa finns det inte nån som stannar då elle?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 man ska göra magin efter charaderna. t.ex när han står helt still ksa du använda "stop" när det lyser över honom ska du använda "tunder" o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Det enda stället jag har sett den göra stop är i End Of The World... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddy_cool_94_ Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Då måste jag väl klara extra bossarna va?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg