CiR3 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Åker ni snowboard ? Det gör jag tycker att det är as kul Har ni klarat nåra trick ? Jag har klarat : Method 180 Mute Grab Rostbeef Tailgrab Det e nog alla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Nej åkte lite förra året! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag åker ibland hos mina kusiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Nej,Men vill lära mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag har provat men trillade bara :rolleyes: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 När man lär sig är det jätte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 JAG HAR KLARAT 15066 GRAB IN DA FLAB! nämen föredrar hellre slalomskidor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Vadå jag kan tricket Ramla-rulla-300meter-740 på skidor då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Äh du klår inte mig på de tricket jag måste vara världs bäst på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag åker inte så mycket skidor/snowboard :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag har bara åkt en gång men jag har klarat rulla_ner_för_backen, och den är svår! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Ja det är den jag testa men jag klara det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.