YoyoHedgehog Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Coolt, hur ser det ut när det kommer en Shooting Star? alltså det är vad jag förstår ett stjärn fall men är det stort så man märker det? tar det lång tid innan det faller ner helt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 men hör typ "bling" & så ser man en tyldig vit prick som faller på överskärmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 den faller snabbt på ungefär 1 sekund Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Oj, jag har inte på ljudet så ofta...ska nog börja ha det då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 det är nog inget stort problem men om du inte har en laddare & har lite batteri så kan man ha hörlurar, dom tar mindre batteri (tror jag...) & man hör sterio ljudet mycket bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 ...Tappar NDSen energi om man har högre ljud på? visste inte jag. Fast jag har typ inga hörlurar. Hatar hörlurar, får ont i öronen av dem ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg