maaakus Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Nån mer än jag som sett den nya Pirates of the Caribean filmen? Vad tyckte ni isåfall om den? Jag tyckte den var grymmt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Bra!? Den var :cool: :cool: Men jag blev lite sur över slutet. Va bara sluta så me att Barbosa kom tillbaka o sen The end. Om jag ska se nästa film vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Ja, jag såg den på bio förr-förra veckan. Den var bra, men känslan av att se 2an var inte alls lika stor som när man såg 1an. För när 1an kom känndes allting mer nytt, men nu när 2an kom var inte allting lika fascinerande. Men 2an var ändå en mycket bra film. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag tyckte den var rätt bra, men jag tror att 3:an kommmer att vara bättre, Barbossa kom tillbaks ^^ Jippi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) Jag såg den i Göteborg, och den var extra svinimponerande skitbra. Det enda dåliga var att Jack verkligen inte brydde sig ett dugg om Will, han var till och med villig att offra hans själ för att rädda sin egen. Och ändå bestämmer sig mr Turner för att följa med och hämta tillbaka Captain Jack från de döda. Man tycker att Sparrow borde vara jävligt tacksam. ;) Redigerat 25 Juli 2006 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Ska se den imorgon tror jag hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.