Axypol Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag försöker men han bara kastar ljusgrejs från sitt svärd. Jag kan inte springa runt för han slår mig. Jag kan inte komma nära honom jag kan ingenting... Det är väl på något speciellt sätt man ska göra va? Nej vänta... Nu flyger han och skapar monster... : :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Du ska döda alla monster som han skapar. Döda dom hela tiden. Till slut kommer Jack ner på fast mark och då ska du hugga, använda magiska krafter eller vad du nu gör. Efter en stund åker han upp i luften igen och gör monster. Döda monstrena hela tiden så klarar du nog av honom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axypol Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Vad händer om jag dör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 (redigerat) då kommer du till det stället du spara på, eller autosave ett tips när du inte kan slå honom skjut med pil Redigerat 25 Juli 2006 av :Fuskaren: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Min kompis lytckades döda honom på ett slag med då behöver man tur han hade på något som gav honom flera slag istället för ett och så hade han något som höjde hans skada och sedan hade han nnågot som gav honom ännu mer i skada och sedan Crittade han och jack of Blades dog (han hade ett riktigt grymt vapen) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Det är omöjligt att döda Jack i ett slag, även om man har en massa saker som gör att vapnet tar mer skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 När du har dödat alla monster springer du fram och slår honom så att svärdet lyser så där så du kan trycka på högra musknappen så du gör den där kraftfullare attacken då flyttar han sig igen då ska du följa efter och göra samma sak igen när han flygger sen så brukar jag göra slowtime och multiarrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Den lyser när du får hög combat. Det kvittar egentligen om du gör combatattacken, eftersom att den inte tar så mycket mer skada än en vanlig attack, och den kraftfullare attacken tar längre tid att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Alltså det är ganska enkelt, innan han flyger upp i luften slår du honom med svärd, sen när han flyger upp så använder du pilbåge. När han skjuter så ska du ställa dig bakom stentaggarna som kommer upp. Monstren ska du döda så snabbt som möjligt, och fortsätta skjuta pilar. Jag klarade det iaf såhär utan magier på första försöket :) Men slowtime är ett väldigt bra tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.