Hoppa till innehåll

Fable Akut Hjälp!


Axypol
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag försöker men han bara kastar ljusgrejs från sitt svärd. Jag kan inte springa runt för han slår mig. Jag kan inte komma nära honom jag kan ingenting... Det är väl på något speciellt sätt man ska göra va?

 

Nej vänta... Nu flyger han och skapar monster... : :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska döda alla monster som han skapar. Döda dom hela tiden. Till slut kommer Jack ner på fast mark och då ska du hugga, använda magiska krafter eller vad du nu gör. Efter en stund åker han upp i luften igen och gör monster. Döda monstrena hela tiden så klarar du nog av honom. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis lytckades döda honom på ett slag med då behöver man tur han hade på något som gav honom flera slag istället för ett och så hade han något som höjde hans skada och sedan hade han nnågot som gav honom ännu mer i skada

och sedan Crittade han och jack of Blades dog (han hade ett riktigt grymt vapen) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du har dödat alla monster springer du fram och slår honom så att svärdet lyser så där så du kan trycka på högra musknappen så du gör den där kraftfullare attacken då flyttar han sig igen då ska du följa efter och göra samma sak igen när han flygger sen så brukar jag göra slowtime och multiarrow

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså det är ganska enkelt, innan han flyger upp i luften slår du honom med svärd, sen när han flyger upp så använder du pilbåge. När han skjuter så ska du ställa dig bakom stentaggarna som kommer upp. Monstren ska du döda så snabbt som möjligt, och fortsätta skjuta pilar. Jag klarade det iaf såhär utan magier på första försöket :) Men slowtime är ett väldigt bra tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...