DragonMaster Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 hur ska man klara av ganon/ganondorf, den sista bossen? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 skjut honom med en ljuspil och slå sen på hans svans med din Megaton hammer... eller gör som Draghon och använd endast Deku nuts.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 menar du första ganondorf eller sista ganon? ialafall jag förklara väl båda då på ganondorf ska du slå tillbaka hans blixt bollar med dit svärd sen när den träffar han så ska du snabbt skuta en ljus pil på han sen när han ligger ner ska du gå fram och slå han (reppetera) tills han dör men om han skuter sin mörka boll ska du bara skuta en ljus pil på han medans han laddar sen slå han GANON på han så ska du ha megaton hammer och biggoron sword om du har den man måste inte ha den först ska du rulla under han så du kommer till svansen sen ska du slå den med megaton hammer sen håll på så många gånger så tillslut lägger han seg ner och elden runt er försvinner då ska du fort springa och hämta master sword sen göra samma sak som du gjorde med megaton hammer fast med master sword istället sen tillslut har du klarat han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 han menar nog den sista eftersom han skrev det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ja men för säkerhets skull skrev jag båda men du han först för jag skrev mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Har någon en guide till slottet som jag kan få ta del av... Snälla söta rara.. ///Catarina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 han menar nog den sista eftersom han skrev det... jag är faktiskt en hon...ändå så har jag snart varvat det (med en del hjälp från 0014)=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (redigerat) Nu har jag bara lust att sätta in en bild på honnom! Jag vet att det bara är Ganondorf! jag vill ente ha varningen så jag ändrade mitt inlägg! :( :( :( :( !! Redigerat 5 April 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (geparden @ 11/02-2004 18:24:19) han menar nog den sista eftersom han skrev det... jag är faktiskt en hon...ändå så har jag snart varvat det (med en del hjälp från 0014)=) tjejer kan inte spela tvspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (AidsCunt @ 11/02-2004 19:40:14) (geparden @ 11/02-2004 18:24:19) han menar nog den sista eftersom han skrev det... jag är faktiskt en hon...ändå så har jag snart varvat det (med en del hjälp från 0014)=) tjejer kan inte spela tvspel är du helt eller inte för att ja är en tjej men ändå klart alla kan spela tvspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (AidsCunt @ 11/02-2004 19:40:14) (geparden @ 11/02-2004 18:24:19) han menar nog den sista eftersom han skrev det... jag är faktiskt en hon...ändå så har jag snart varvat det (med en del hjälp från 0014)=) tjejer kan inte spela tvspel Och vad har det med tråden att göra? Nej just det, ingenting. Om ingen frågar så är det bara att knipa igen om man inte har något vettigt att komma med. Det du skrev tillför ju knappast ämnet något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 (AidsCunt @ 11/02-2004 19:40:14) (geparden @ 11/02-2004 18:24:19) han menar nog den sista eftersom han skrev det... jag är faktiskt en hon...ändå så har jag snart varvat det (med en del hjälp från 0014)=) tjejer kan inte spela tvspel vad är det du säger!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg