Hoppa till innehåll

Ganondorf! Sista Bossen!


Rekommendera inlägg

menar du första ganondorf eller sista ganon? ialafall jag förklara väl båda då på ganondorf ska du slå tillbaka hans blixt bollar med dit svärd sen när den träffar han så ska du snabbt skuta en ljus pil på han sen när han ligger ner ska du gå fram och slå han (reppetera) tills han dör men om han skuter sin mörka boll ska du bara skuta en ljus pil på han medans han laddar sen slå han

 

 

 

 

 

GANON

på han så ska du ha megaton hammer och biggoron sword om du har den man måste inte ha den först ska du rulla under han så du kommer till svansen sen ska du slå den med megaton hammer sen håll på så många gånger så tillslut lägger han seg ner och elden runt er försvinner då ska du fort springa och hämta master sword sen göra samma sak som du gjorde med megaton hammer fast med master sword istället sen tillslut har du klarat han

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(AidsCunt @ 11/02-2004 19:40:14)
(geparden @ 11/02-2004 18:24:19)

han menar nog den sista eftersom han skrev det...

jag är faktiskt en hon...ändå så har jag snart varvat det (med en del hjälp från 0014)=)

tjejer kan inte spela tvspel

är du helt eller inte för att ja är en tjej men ändå klart alla kan spela tvspel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(AidsCunt @ 11/02-2004 19:40:14)
(geparden @ 11/02-2004 18:24:19)

han menar nog den sista eftersom han skrev det...

jag är faktiskt en hon...ändå så har jag snart varvat det (med en del hjälp från 0014)=)

tjejer kan inte spela tvspel

Och vad har det med tråden att göra? Nej just det, ingenting. Om ingen frågar så är det bara att knipa igen om man inte har något vettigt att komma med. Det du skrev tillför ju knappast ämnet något.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...