ThePunisher Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 ja, nu har jag ett till problem med pressen :P När jag försöker få in en bild i pressen står det att jag har för många (Jag har ingen bild, men det står ändå att jag har för många). Sedan när jag går in i affären så står det att man kan köpa för fm en till bild till pressen, vilket betyder att man ska kunna ha en bild i pressen utan att ha behövt köpt något, eller? :P Så, vad gör jag för fel? =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) imageshack funkar inte när det gäller det. Andvänd Silentwhisper ;) upl.silentwhisper.net Redigerat 26 Juli 2006 av No_Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) Det är ju inte det som är problemet. Det är att det står att jag har för många bilder när jag inte har en enda :huh: nu har jag till och med tagit bort min presentation helt och försöker få in bilden, men det står fortfarande att jag har för många bilder :angry: Redigerat 26 Juli 2006 av ThePunisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Vilken hemsida andvänder du när du ska ladda up bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Asså du har köpt det i affären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 nu använder jag silent whisper Asså du har köpt det i affären? nej, men man ska väll kunna ladda upp 1 bild utan att ha behövt köpt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Nä :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Det står där man ändrar presentationen hur många bilder man kan ha samt hur många tecken ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 det står att jag kan ha 0 bilder =o måste man köpa i affären för att kunna ha bilder? det trodde inte jag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 jo, om man vill ha en vanlig bill måste man köpa i affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 okej, men ingen fara ni, jag har skaffat mig en bild nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.