ajar Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) Jag tycker att Playstation 1 borde få ha ett eget forum precis som alla andra konsoller, varför finns det inte ett eget PS1 forum egentligen? Redigerat 26 Juli 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) Det har jag också undrat väääldigt länge, jag skulle själv vilja kunna ställa och svara frågor i ett PS1 forum. Bra att du tog upp det Ripto. Men det måste finnas en anledning att PS1 forumet ej finns, Admin kan väl inte vart så glömsk att han glömt denna underbara konsoll? Redigerat 26 Juli 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jag tror att det fanns förr, men att det var för inaktivt så det togs bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Ja, det var för inaktivt. Tror att det var mindre än 30 000 visningar på en månad, så det togs bort. tror att det var 30 000 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 jag tycker faktiskt att dom ska dra upp den igen, finns ett par frågor jag har om några spel till PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Alla PS-spel funkar ju till PS2 också, ta det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Alla PS-spel funkar ej till PS2, även dom som är köpta i butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Övriga konsoller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Låter som en ypperlig idé, ett PS forum är ett måste, den enda spelmaskin jag har, förutom PC då. Don't kill Play Station!!! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Som Putside sa, skriv frågan i Övriga Konsoller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Forum med under 3000 visningar på en månad togs bort däribland Playstation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jaja, tråkigt att det inte kommer komma nu, man får väl hoppas att det kommer i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.