nikee Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Nån som inte tycker att halo e bra???? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jag tycker att det är överskattat. alla säger att det äger så hårt. det är inte dåligt, men det finns ju massor av bättre spel. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Henrik Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (redigerat) Vad säger ni Halo är en av de bästa spelet till X box :angry: Redigerat 8 Februari 2004 av Henrik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 äh, man varvar det på 20 minuter eller nåt. det är visserligen ett av dom bättre multiplayer spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 (redigerat) Hörru aidscunt det tar typ tjugo minuter och klara dom kortaste banorna! Assult on the control room tillexempel kan ju ta en timme att klara och du säg er att man klarar spelet på tjugo minuter :angry:800 inlägg tjohooo! jag är en elitegamer! Redigerat 9 Februari 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Tråden är onödig men jag tycker halo är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 lol 20 MINUTER!!!!då är han rätt bra!ungeför lika trovärdigt som en hög surkål med knaperstekta uttrar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Världsrekordet på första banan på legendary är 5:44 men det är ändå inte möjligt att klara det på 20 minuter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 var det värkligen världsrekordet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Skulle tro det för det finns ju ingen film där dom gör det snabbare... Dom var ju rätt skickliga på vissa ställen rent taktikmässigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag överdrev en aning, men det kändes som att spelet gick rätt snabbt. jag tycker att Halo är ett jävligt bra spel. allt jag sa va att det finns ju bättre spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ja,men det var inte det som var det fula. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg