Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag överdrev en aning, men det kändes som att spelet gick rätt snabbt. jag tycker att Halo är ett jävligt bra spel. allt jag sa va att det finns ju bättre spel. Vilka bättre spel finns det till xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 han kanske me´nade andra konsoller.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Till andra konsoler finns det bättre spel än halo inget snack om saken men Halo är Xboxs bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 det är iallafall det bästa multiplayer spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 (redigerat) Nja det finns ju inga botar men det är ju kul att köra one-on-one på det även om man kan bli sönder aegd.(inga kommetarer från kannibalgäddan nu tack ;) ) Redigerat 9 Februari 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 hehe.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Kannibalgäddan, vad skrev jag precis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jaaa att du blir sönderägd av en.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag och några polare satt uppe i ett dygn och körde 4 st mot varann, det va riktigt j*vla kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
third_antichrist_89 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Hej kusin niklas nosskire... Jag tycker att halo :ph34r: är skät bra... :ph34r: :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Halo är ett bra spel men dåligt att det inte finns botar! :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 det stämmer... jag hade faktiskt räknat med att Halo skulle va ett spel som man kunde lägga till botar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg