Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 f*n jag skulle kunnat köra 16 i nätverk hos en granne till helgen men jag ska åka på Skidsemester. Det får bli någon annan gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 vem har tid med skidsemester när man kan lira istället :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag har det! Det är skitskoj att åka skidor i Ramundberget och funäsdalen och tänndalen och dom stälena i härjedalen. Gör du inget annat än Spelar?JAg spelar också, alldeles för mycket dessutom men det är ju kul att göra något annat en vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jo, det är sant. men jag personligen skulle ha svårt att tacka nej till ett sånt nätverks lir. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Det hade jag också men han sa att han skulle ha det igen sedan kanske så jag kan ju vara med då istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag tycke halo äger snoppernst men halo2 blir bättre tror jag.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Tror jag med men vad menas med snoppernst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 typ samma som bäverballe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Okej men bäverballe låter bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 det e mycket möjligt........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikabanga Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag tycker halo är världens bästa spel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Xbox regerar över allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 bäverballe!!!!det är det ordet jag säjer mest på denna hemsidan... så det så!kom på nåt annat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg