Gäst AntonJ3000 Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Vilken Lordi Låt tycker ni är bäst? Själv tycker jag bringing back the balls to rock och kalmageddon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 lätt att de e Monster Monster som e den bästa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 The Kids Who Wanna Play With The Dead. Eller My heaven is your hell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 halelujah som va i melodifestivalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Hard rock Halelujah är den bästa och den enda låten jag hört med finska monster-rockarna Lordi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Hard rock halelujah är den bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Hard Rock Halleluhja o Monster Monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Den långa Hard Rock Hallelujah (4 min) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Hard Rock Hallelujah, med tanke på att jag inte har hört någon annan med Lordi. De är grymma btw.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Minns inte vad sista låten hette i arockalypse skivan.. typ Super Monster.. isåfall Super Monster+BBTBTR (bringing back the balls to rock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Hard rock halleluja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Bringing back the balls to rock Supermonstars (det var så de hette) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.