Burken Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) Jag hadde tråkigt och kollade på några wow filmer när tanken plötsligt slog mig! Jag ska ta och göra en egen! Efter 30min nedladdning av Sony Vegas och eftersom jag redan hadde Fraps kunde skapadet sättas igång! Det är egentligen bara några klipp utanför IF...och kvaliten blev fruktansvärd dålig när jag ladda upp den på google.video http://video.google.com/videoplay?docid=-8661301778560195458 Men kolla för all del. Och lämmna några sweet-ass kommentarer! Redigerat 27 Juli 2006 av Burken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 den var ju lite udda, men själv tycker jag RP verkar skoj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Älska dina svärd :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Din gubbe är het Burken :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Klart att den e het! Det är ju Burken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Svärden e coola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Finns coolare...men just dom är bra för PvP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoonStar Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 vet inte om jag ser dåligt men du gör ca 300 dmg :S vilket lvl är du på? tips: gör en video på lvl 60 där du crittar arsle skulel nog bli bra :P fast övrigt så gillade jag faktist din film :D ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Skön character :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Nice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Hade samma svärd som dej, Men nu har jag fått Ahn'Qiraj daggern och Hakkari Warblade off-handaren :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) Om ni inte ser dålig borde ni nog märka att jag har might shoulders, vilket är warriors tier 1. Som alltså bara droppas i Molten core. En annan sak som ni inte veta veta är att fury är till för att ha två vapen som snabbt tar damage. För övrigt, jag är level 60 och mina talents är uppbyggt fär PvE combat, det vill säga "Player versus Enemies" (mot fiender och inte spelare) Redigerat 3 Augusti 2006 av Burken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg