Gäst Twiztha_MF Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 har tittat och har spelat och jag fattar verkligen inte hur dåliga serier man får göra igentligen nästan sämre än pokemon, och då då är det dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Du gillar att klaga på pokemon va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 hehe det går väl fortfarande på cartoon men iaf så när man inte har nåt å göra så sätter man sig kankse vidcartoon å då kanske de e igång :D det är ju en sorts anime trots allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 vilka dagar o tideR? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Inget för mig mer. Jag spendera cirka 600kr på beyblade fiaskot så jag la ner. Min favorit är Dracil fortress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Jag köpte den där orangea pumpa-beybladen. Den gick nästan sönder direkt och jag har knappt använt den. Inte värt att lägga 200 kronor på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Jag minns att jag gillade Ray me Drigger(tigern). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag köpte masser dranzer beyblades! :P minns jag! har kvar dom någonstans helt terroriserade av min lilla syster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Nej, och har aldrig gjort det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Har för mig att det går på Cartoon Network. Förr i tiden gick det iallafall 17:00 Japp och kl 10.00 gick det sen med :D Det var ganska kul Jag körde det på skolan när jag gick i lågstadiet som var för typ 3 år sen när jag gick i 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Det går på 5:an(3:an) 7:20... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag gillar inte Beyblade asså, jag är inget Beyblade f*n men ibland innan skolan på morgonen så brukar den börja å då kollar jag medan jag äter frukost. :P Men jag är ingen "Beyblade spelare" lol :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.