Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Twiztha_MF
Skrivet

har tittat och har spelat och jag fattar verkligen inte hur dåliga serier man får göra igentligen nästan sämre än pokemon, och då då är det dåligt

Gäst Yantra
Skrivet

hehe det går väl fortfarande på cartoon men iaf så när man inte har nåt å göra så sätter man sig kankse vidcartoon å då kanske de e igång :D det är ju en sorts anime trots allt

Gäst DonKeN
Skrivet

Inget för mig mer. Jag spendera cirka 600kr på beyblade fiaskot så jag la ner.

Min favorit är Dracil fortress.

Skrivet

Jag köpte den där orangea pumpa-beybladen. Den gick nästan sönder direkt och jag har knappt använt den. Inte värt att lägga 200 kronor på.

• 4 veckor senare...
Skrivet

Har för mig att det går på Cartoon Network. Förr i tiden gick det iallafall 17:00

Japp och kl 10.00 gick det sen med :D

Det var ganska kul

Jag körde det på skolan när jag gick i lågstadiet som var för typ 3 år sen när jag gick i 3:an

Skrivet

Jag gillar inte Beyblade asså, jag är inget Beyblade f*n men ibland innan skolan på morgonen så brukar den börja å då kollar jag medan jag äter frukost. :P Men jag är ingen "Beyblade spelare" lol :P

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...