LiQuiDe Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 när jag spelade MKDS med wi-fi så mötte jag en som hette ponpinete och han var bakom mig hela tiden sen hacka han sig fram på kartan o vann..sen stannade han tills jag kom in i mål (han spela inte banan) så vann han ändå.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Jag tror inte att han fuskade. Jag tror att din internet-uppkoppling laggade så att det såg konstigt ut. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Ja.. Det händer för dom som har s*gigt internet. Men vissa hacka ju spelet o kör in i väggen och fuska ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 har hänt för mig med. j*vligt irriterande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Är det verkligen möjligt att hacka sig in i ett DS spel?? Det tror jag inte. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Om du hackar en PC,kan du hacka en DS.Jag känner en finnländare som kan hacka ett DS.Klart,han hackar ju bara sitt egna..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Om du hackar en PC,kan du hacka en DS.Jag känner en finnländare som kan hacka ett DS.Klart,han hackar ju bara sitt egna..... Hur funkar det da? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 En PC är ju mycket enklare att hacka eftersom att du kan köra program på en PC, och göra egna program till PC, men till DS kan du inte göra egna program eller ens överföra en fil från datorn till DS:et. Nej, det är omöjligt att hacka ett DS. Möjligtvis utnyttja buggar i spelen på ett fult sätt men inte hacka det eftersom du inte kan köra någon kod på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 0% hack 100% bug Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 klart man kan hacka ett DS! ljug inte! det är ju bara att ha en Action Replay eller liknande & så kan man köpa sladdar m.m. & koppla till DS från datorn jag har sätt på internet att man kan köpa GBA-kasset & överföra från datorn till dom te.x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Hacka och hacka.Det borde ju gå eftersom DS är också en slags dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Konstigt att man kan hacka sig in i DS spel lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg