Simpsons Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Det ska finnas ett program som man kan ändra rösterna med i låtarna, så att de tex blir pipiga, någon som vet vad det heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 sök i ps forumet på pipig röst För jag frågade förut och fick en massa svar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 jag tror du letar efter programet jetaudio, där kan man göra pipigare o djupare röster :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Okej tack, jag hittade det nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 wavepad, man kan göra låten pipig utan att göra så att den går snabbare, wavepad har desutom massa andra funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Okej ska testa det med, för jetaudio var ganska komplicerat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 wavepad är enkelt så fort man fattar hur det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 wavepad är enkelt så fort man fattar hur det är Ja, jag har försökt lite med det nu, men jag har inte hittat där man justerar rösten :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 http://www.download.com/Sound-Forge/3000-2...tml?tag=lst-0-1 Var glad. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Funkar bra med Cool Edit Pro v 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 wavepad hete det jag har :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 http://www.download.com/Sound-Forge/3000-2...tml?tag=lst-0-1 Var glad. :) Tack ska testa med det med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.