Gäst Kabby Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 (redigerat) Funderar på att köpa Phoenix Wright Ace Atterney, men har några frågor: 1: Är det kul? 2: Varar det länge? 3: Liknar det Another Code (som jag hatar)? Så är det kul att vara nyexaminerad avdvokat :student: Redigerat 29 Juli 2006 av Repsak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Funderar på att köpa Phoenix Wright Ace Atterney, men har några frågor: 1: Är det kul? 2: Varar det länge? 3: Liknar det Another Code (som jag hatar)? Så är det kul att vara nyexaminerad avdvokat :student: vet ej har aldrig spelat.. skaffa wii istället :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 vad är wii? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) vad är wii? :unsure: Nintendos nya konsol som äger Redigerat 30 Juli 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 vad är wii? :unsure: Wii är ett slang för penis och Nintendo's nya konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Wii äger. Fattar inte hur dom har gjort. Wii slang för penis??? Har jag alldrig hört... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Wii äger. Fattar inte hur dom har gjort. Wii slang för penis??? Har jag alldrig hört... Det är egentligen wee som är slang för penis eller nåt liknande...La till det för lite korkad humor.Sån är jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS ÄGER FETT!!! Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 no buy wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii its rule the *piiip* of you Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 no buy wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii its rule the *piiip* of you fattar du vad du sa. Typ nåt sånt här:"Köp inte wii, den äger." :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 no buy wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii its rule the *piiip* of you Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Funderar på att köpa Phoenix Wright Ace Atterney, men har några frågor: 1: Är det kul? 2: Varar det länge? 3: Liknar det Another Code (som jag hatar)? Så är det kul att vara nyexaminerad avdvokat :student: On topic: har ej spelet men läst att det är ett av dom sämsta spelen till DS, men om det är en affär med öppet köp så kan du ju prova, men jag sparar mina pengar till Wii :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Jag ska köpa Wii istället, jag testade ett demo på en sida, var inte så kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg