Gäst Gotenks Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 (redigerat) Jag har just nu en skit dyr hatt hos sable och mable den heter typ royal crown och kostar nått med 1000.000 :cry: e den hatten nått specielt eller e den bara en krona som e skiiit !?? har du haft några andra dyra kläder hos sable och mable skriv in dom här tack :D Redigerat 30 Juli 2006 av Gotenks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 jag har okså haft den där kronan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Jag med och hos Tom Nook fanns det en 'kunglig tron' alltså en sån där som kungar sitter på. ^^ Den kostade också något sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Kungliga kronan e ju bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Varför är den bra? Är det något specielt med den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Den ger dig "status" och respekt hos andra spelare du träffar online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Aha. Coolt, men jag har inte så många bells.^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 1000 bells... Det e inte så mycket :P. Men kungliga kronan e rare (sällsynt), och som jedi knight sa får man respekt i wi-fi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gotenks Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 jasså jaha men då fattar jag tur att jag inte köpte den för jag har inte wifi och då skulle alla mina pengar blivit 5000 bells :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag har ganska mycket pengar på banken/town hall. Men har inte Wi-Fi än, ska nog få det nästa vecka typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Vad menar ni med att ni kommer att få wi-fi. Är det inte bara att gå till Max typ, där har dom ju trådlöst internet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Man kan ju inte gå till Max hela tiden... Om man ska gå till någon annans värld, så måste man vara i ett trådlöst internet område om jag förstår mig på det hela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg