Hoppa till innehåll

Bäste Sångaren?


ajar
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 141
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst GunsNroses

guns n roses- W. Axl Rose!!!!!

 

Det kommer säkert en massa protester nu, men jag tycker faktiskt kelly clarkson.

 

hon är dålig tycker jag.

 

Ajabaja, jag glömde någon som verkligen är värd att nämnas förut. Off course Tobias Sammet från Edguy. Han sjunger otroligt bra och har väldigt brett användningsområda på sin röst.
det har Axl med. Redigerat av GunsNroses
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

guns n roses- W. Axl Rose!!!!!

 

 

hon är en bilig hora tycker jag.

 

 

det har Axl med.

Jag brukar vanligtvis acceptera andras åsikter, men du argumenterar ju inte ens för dina. Vad får dig att tycka att hon är en "billig hora"?

 

Och snälla, vi vet redan att du avgudar Guns N' Roses över allt annat. Du behöver inte skriva det överallt. Kommentera istället vad du tycker om de andra, UTAN att jämföra dem med dina kära Axl. Om du är tvungen att ge dem nedvärderande kommentarer kan du åtminstone argumentera för varför du tycker som du gör.

Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ajabaja, jag glömde någon som verkligen är värd att nämnas förut. Off course Tobias Sammet från Edguy. Han sjunger otroligt bra och har väldigt brett användningsområda på sin röst.

det har Axl med.

 

Jo, du HAR redan sagt att du tycker det och det finns ingen anledning att säga det igen om du inte argumenterar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

detta är kul. ok, nej jag gillar inte hon för att hon sjunger ganska dåligt och att hon var med i idol. och att min syster sjunger hennes låtar!

 

och ni fattar väll att jag inte menar att hon är en billig hora?

Redigerat av GunsNroses
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

guns n roses- W. Axl Rose!!!!!

 

 

hon är en bilig hora tycker jag.

 

 

det har Axl med.

Jag brukar vanligtvis acceptera andras åsikter, men du argumenterar ju inte ens för dina. Vad får dig att tycka att hon är en "billig hora"?

 

Och snälla, vi vet redan att du avgudar Guns N' Roses över allt annat. Du behöver inte skriva det överallt. Kommentera istället vad du tycker om de andra, UTAN att jämföra dem med dina kära Axl. Om du är tvungen att ge dem nedvärderande kommentarer kan du åtminstone argumentera för varför du tycker som du gör.

 

Visst hon kanske har bra röst men det finns så många som är bättre Kelly Clarksson är bara en produkt som hon blev efter idol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, alla har ngn dom själva tycker är grymma. för mej är det Axl Rose och för er andra är det ngn annan. ok

Han är en rövslickare tycker jag.

 

ok, vrf?

 

Men åh. Jag menade inte så. Du förstår väl vad jag menar? Jag menade inte att han var en rövslickare.

Jag slutade gilla honom ungefär samtidigt som du började skriva i den här tråden.

Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...