Rovarkungen Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Joey Ramone är den absolut bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Freddie Mercury i Aerosmith Axl Rose i GunsNRoses Billie Joe Armstrong-Green Day /fail Corey Taylor har ju grym röst. Både i Stone Sour och Slipknot Word! Sjukt grym e han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 (redigerat) John Frusciante har en otroligt vacker röst. Sen tycker jag Brett och Jermine(Flight of the Conchords) har sköna röster. Likaså Cat stevens, Anthony Kiedis, Jack Black och Freddie Mercury. Sen finns det en massa andra sångare som inte jag nämnt men är väldigt bra. Redigerat 1 Oktober 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Randy Blythe i Lamb of god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Finns bara en... Freddie Mercury Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 bengan i burken ä bra :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 gillar W.Axl Rose=guns n roses() Phil=pantera så många andra :D vet inte vad han i inflames heter men han är grym och han i Aerosmith och så klar Axl hade grym röst som f*n för 10 år sedan LOL. men jag gillar han änjapp som GNR säger:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Kurt Nielsen är den bästa sångaren. Men jag gillar dock inte honom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Kurt Cobain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Robert Plant i Led Zeppelin är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 (redigerat) Ac/dc´s Bon Scott och han som sjunger i ac/dc nu :) Båda har sjukt sköna röster! Redigerat 11 Oktober 2008 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Fult att många tar sångare vars band dem älskar :) Chris Martin; Coldplay Gabriella Cilmi Duffy Amy Winehouse Axl Rose Dave Grohl Anthony Kiedis Freddy Mercury Steven Tyler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.