Gäst Andreasswf Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 fake pokemonen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Min favorit är lugia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 xatu da...men pokemon suger...slutade med det för 4 år sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 och ändå skriver du här ganska ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 varför säger du FEL FORUM hela tiden ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 jag tror att det får bli mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 varför säger du FEL FORUM hela tiden ?? därför att pkmn som enadst är med i ruby, safhire (eller hur det stavas) o.s.v hör hemma i gameboy advance forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sapprion Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 varför säger du FEL FORUM hela tiden ?? OCH man får skriv att man gillar vilken jäv** pokemon som hälst(förlåt men jag är lite arg) om du tog det illa förlåt men jag vill veta vem som gillar vilken pokemon som hälst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiritOfWind Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 min är zaptos=P vart får man metal chot ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Raichu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 DITTO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miki Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Min favvo är blaziken, corsola, grumping, beyutfly, venonmoth, butterfree, flaffy och hitmonlee! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg