Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 ne men amatörer sa du inet om å tibia är f*n inge b så du ska f*n INTE SÄGA NÅT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Herregud sluta gå OT och spamma ner denna tråd totalt. Jag kan vara bakrundsdesigner ;) Rätt så bra me Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 kanske 2 animerare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) lithium Du är 12 år, oerfaren och fattar ingenting! Redigerat 7 Augusti 2006 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 lithium Du är 12 år, oerfaren och fattar ingenting! Min granner är spel tillverkare och har praoat hos han i 2veckor så jag har en j*vla mkt mer information om spel än ni har .. säg gärna till när spelet blir klarrt ,om jag inte hinner fylla 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 lol Lithium... du kommer att få vänta längre än så på det här spelet. Det kommer nämligen aldrig att bli något spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Inte så länge alla håller på att chatta i forumet.. Och jag skiter vell i om din granne är speltilverkare.. Min kusin jobbar på e-sport och kodat nog lite mera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 min granne har jobbat som kodare i 4år .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 För det första så heter det programmerare. För det andra är fyra år lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 jaså har du bestä,mt det elr? tibia var ett bra spel från början å det tog f*n inte ett år å skapa första betan Ja men dom som gjorde tibia hade nog en del erfarnhet innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Mindre OT mer anmälningar i rollspels grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Visst är gamemaker bra, men om ni ska sälja spelet så är gamemaker ingenting jämfört med DarkBasic :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.