YoyoHedgehog Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Skrivet 31 Juli 2006 Hejsvejs! Undrar bara om någon vet vad the fire show är för något. Jag är inte riktigt säker på att det heter så men ni förstår väl?
Gäst data-typen Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 det är väl en fyrverkeri show. och säg vilket spel det handlar om <_<
Kerby Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Är du säker på att det inte är ett spel "data-typen". Vet du om det är ett spel eller inte sonic?
YoyoHedgehog Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2006 Förlåt! Jag glömde att skriva att det var om acww. Och jag tittade idag, det hette The fireworks show. Jag är såååå ledsen!! Sorry sorry sorry!
Kerby Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Jaha :P Det gör inget. Men nej, jag vet inte vad det är... Haru hört talats om den eller?
YoyoHedgehog Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Den är väl på lördag för alla väl? Men det står på det där planket bredvid town hall. Jag tror det kommer att bli jätte kul! Jag läste just lite om det på acww's hemsida: Animal Crossing: Wild World
Kerby Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Aa, nu har nån berättat om det för mig. Jag tror det är fyrfärkerier på kvällen (när det blir mörkt i acww).
Frida____ Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Ja för mej är det också på lördag .. tror jag :P ( kollar ) det blir roligt det ;) Hörde av någon att det skulle vara varje lördag i hela månaden men jag kanske missuppfattade det. Får se hur det blir. Har en liten fråga om röda turnips (glömt vad dom hette på svenska :P ) . Men jag har planterat två st och haft dom i minst en vecka och en i två minst. Men hur gör jag sen. Hur tar man upp dom? Eller har dom ruttnat? Dom ser likadana ut som när jag planterade dom. jag har vattnat varje dag. Hur gör jag för att sälja dom sen? ska man göra det?
Kerby Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Meningen med turnips är ju att du ska sälja dom för mer än vad du köpte dom för. Om dom ser likadana ut som när du planterade dom så har dom inte ruttnat. För att plocka upp dom trycker du på B. Om det inte funkar tar du fram spaden och gräver upp dom. Sälj dom till Tom Nook.
Rekommendera inlägg