frogren Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 ja vilket är det längsta spelet du spelat. bara undrar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Hur då längsta spelet om man får undra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Pokemon (glömde bort vilket) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Pokemon är inte långt det klarar jag långt under 2 timmar för att det är lätt och att för att det är tråkigt så man skyndar igenom spelet Golden sun eller Golden sun: the lost age ( TLA är längre tycker jag ) är nog dom längsta spelen till GBA eller kanske final fantasy dawn of souls eller final fantasy 4 ( ja dom finns till GBA ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 490 timmar har jag spelat på pokémon. ;) Snacka om det här i pokéforumet vet ja. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Pokemon är inte långt det klarar jag långt under 2 timmar för att det är lätt och att för att det är tråkigt så man skyndar igenom spelet Golden sun eller Golden sun: the lost age ( TLA är längre tycker jag ) är nog dom längsta spelen till GBA eller kanske final fantasy dawn of souls eller final fantasy 4 ( ja dom finns till GBA ) hur F*n klarar du pokemon på 2 timmar? längst till advance är nog tales of phantasia kanske :D ett av världens bästa spel. golden sun The lost age är mycket längre än ettan och FF är rätt korta spel men tyvärr är det dom sämsta FF dessutom :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Pokemon är inte långt det klarar jag långt under 2 timmar för att det är lätt och att för att det är tråkigt så man skyndar igenom spelet Golden sun eller Golden sun: the lost age ( TLA är längre tycker jag ) är nog dom längsta spelen till GBA eller kanske final fantasy dawn of souls eller final fantasy 4 ( ja dom finns till GBA ) En fjortiz som ljuger? Själv så har jag bara spelat pokémon :/ så det är nog det längsta enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 hmmm vaddå orka springa runt och fånga pokemon jag fångade 5 pokemon+ den jag hade i början och gick nästan raka vägen till nästa gym etc ni kan få se en bild om nån vill, breath of fire 1 och 2 är också väldigt roliga spel och väldigt old school RPG och ja jag hatar pokemon för deras o engarede strider och att det blir en random encounter var 3 dje grässtrå man går i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Bara undrar varför jag låser den är tråden för §1.11. Så låser den därför... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg