Hoppa till innehåll

Längsta Spelet


frogren
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Twiztha_MF

Pokemon är inte långt det klarar jag långt under 2 timmar för att det är lätt och att för att det är tråkigt så man skyndar igenom spelet

 

Golden sun eller Golden sun: the lost age ( TLA är längre tycker jag ) är nog dom längsta spelen till GBA eller kanske final fantasy dawn of souls eller final fantasy 4 ( ja dom finns till GBA )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pokemon är inte långt det klarar jag långt under 2 timmar för att det är lätt och att för att det är tråkigt så man skyndar igenom spelet

 

Golden sun eller Golden sun: the lost age ( TLA är längre tycker jag ) är nog dom längsta spelen till GBA eller kanske final fantasy dawn of souls eller final fantasy 4 ( ja dom finns till GBA )

 

 

hur F*n klarar du pokemon på 2 timmar? längst till advance är nog tales of phantasia kanske :D ett av världens bästa spel. golden sun The lost age är mycket längre än ettan och FF är rätt korta spel men tyvärr är det dom sämsta FF dessutom :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pokemon är inte långt det klarar jag långt under 2 timmar för att det är lätt och att för att det är tråkigt så man skyndar igenom spelet

 

Golden sun eller Golden sun: the lost age ( TLA är längre tycker jag ) är nog dom längsta spelen till GBA eller kanske final fantasy dawn of souls eller final fantasy 4 ( ja dom finns till GBA )

 

En fjortiz som ljuger?

 

Själv så har jag bara spelat pokémon :/ så det är nog det längsta enligt mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

hmmm vaddå orka springa runt och fånga pokemon jag fångade 5 pokemon+ den jag hade i början och gick nästan raka vägen till nästa gym etc ni kan få se en bild om nån vill, breath of fire 1 och 2 är också väldigt roliga spel och väldigt old school RPG

 

och ja jag hatar pokemon för deras o engarede strider och att det blir en random encounter var 3 dje grässtrå man går i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...