xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 va äter ni till frukost? själv äter ja en dubbel macka B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 PÅ vardagar blir det fil eller någon macka. Äter inte så mycket på mornen... Men på Helgen....Ibland gör jag Pannkakor(dubbel sats), Hamburgare, Överblivna popcorn eller chips med överbliven cocacola, Varma mackor eller en näve makaroner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Äter en tallrik kräm på vardagar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Dricker mango-juice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 va äter ni till frukost? själv äter ja en dubbel macka B) B) samma här men det är choklad kräm eller vad man ska säga på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag äter macka eller flingor på vardagarna, på helgen amerikanska pannkakor eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag äter gröt! :P :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Äter inte på vardagar, köper i skolan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Hinner typ aldrig äta om det väl blir det så blir det väl nån ostmacka och juice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Juice, Havre fras och 2 mackor :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 te och macor eller flingor det händer att jag äter toast och på helgerna macor eller något :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.