xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 va äter ni till frukost? själv äter ja en dubbel macka B) B) Citera
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 PÅ vardagar blir det fil eller någon macka. Äter inte så mycket på mornen... Men på Helgen....Ibland gör jag Pannkakor(dubbel sats), Hamburgare, Överblivna popcorn eller chips med överbliven cocacola, Varma mackor eller en näve makaroner. Citera
Kakanrott Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Äter en tallrik kräm på vardagar :D Citera
mr.best Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 va äter ni till frukost? själv äter ja en dubbel macka B) B) samma här men det är choklad kräm eller vad man ska säga på... Citera
CiR3 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Jag äter macka eller flingor på vardagarna, på helgen amerikanska pannkakor eller nåt sånt Citera
Slasktratt Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Äter inte på vardagar, köper i skolan" Citera
Gäst ShatterHand Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Hinner typ aldrig äta om det väl blir det så blir det väl nån ostmacka och juice Citera
Pippo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Juice, Havre fras och 2 mackor :D Citera
ullbergan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 te och macor eller flingor det händer att jag äter toast och på helgerna macor eller något :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.