0013 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 (redigerat) Inget bara ibland när jag sover över hos min kompis. Jag orkar inte få ner nåt tills kl 11.30. Då blir det Youghurt och macka med Ost och skinka när jag sover över. Redigerat 9 Februari 2004 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Ett par mackor med skinka + ett glas oboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ja glömde tella om att ja dricker oboy oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 tjaaa kalaspuffar,brända mackor,revben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Ja just det!! Ibland blir det Havregryns gröt också.mmmm gott som tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 revben????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Vadårå? Det är väl inget konstigt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Dricker te och mackor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag dricker inte kaffe på mornen...Jag ska inte säga vad som händer med min mage då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag brukar äta mackor! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag äter nästan alltid flingor men när vi inte har du så äter jag mackor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Dricker mango-juice. mmmhmhm, mango-juice....gott... själv äter man en dubbel macka me ost å rejält me mjölk. på vardagarna. sen på helgerna e de olika, typ fattiga riddare elle nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.