Ravenger Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) mina favorit program är: 1. Family guy 2. Simpsons 3. Scrubs 4. Dave Chappelle show 5. Malcolm in the Middle ( ett geni i familjen) vad är era ? ? :) EDIT: Dave Chappelle show och Malcolm in the Middle:) Redigerat 6 Augusti 2006 av Ravenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 mina är väl 1 . hitparad 2 . simpsons 3 . scrubs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 The Simpsons är den bästa animerade komediserien, roliga röster och kommentarer. Springfield är lätt den skönaste låtsastaden på tv. Ett Geni i Familjen En komediserie om ett begåvat barn med hög IQ. Den handlar om hans familj, hans två bröder och hans föräldrar. De är knappast den perfekta familjen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 The Simpsons - En otroligt bra serie med Homer i spetsen, och komedi när det är som bäst. Synd bara att du inte visar nya avsnitt då jag sett i princip alla nuvarande som går på Tv 6. Sjunde Himlen - Inte direkt någon komedi, men ändå en väldigt underhållande serie som handlar om en familj vars far är präst, och vars barn går ut med vilken typ av det motsatta könet som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 1. Thats 70´s Show 2. Malcolm, ett geni i familjen 3. The Simpsons 4. Family Guy 5. Zack & Codys ljuva hotelliv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 1. Family Guy 2. High Chaparall 3. That 70's Show Alla jag kunde komma på för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 The Simpsons - En otroligt bra serie med Homer i spetsen, och komedi när det är som bäst. Synd bara att du inte visar nya avsnitt då jag sett i princip alla nuvarande som går på Tv 6. Sjunde Himlen - Inte direkt någon komedi, men ändå en väldigt underhållande serie som handlar om en familj vars far är präst, och vars barn går ut med vilken typ av det motsatta könet som helst. Jag kollar också på Sjunde himlen, inte många som gör det i min vänskapskrets. Vem gillar du bäst i serien? Jag gillar Ruthie och henne kaxiga och listiga kommentarer. Exempel; "Är det värt 2 dollar?" Hon sa de i ett avsnitt då hon lade in en påse i kylen (hennes skolarbete). Hon är skön! BTW! Nanny Är också en av min favoritserier som handlar om en Nanny som aldrig riktigt vill fylla 30 år. Hon jobbar åt en av Hollywoods största ”sätt in ord” som Nanny, hon är lite småkär i Max och hon har ingen större erfarenhet av barn. Hur ska det gå… ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 1. Family Guy 2. Simpsons 3. Prison Break De här tre serierna är de jag tittar på mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 1.CSI 2.CSI Miami 3.CSI New York Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Lost (wooo, snart börjar säsong 3 :D ) The Simpsons Futurama Scrubs Chapelles show CSI NY Alla "Warning"-märkta serier på MTV High Chaparall (tack för påminnelsen Kanji) Grattis Världen Mythbusters Cops ja...det var väl allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 1.CSI 2.CSI Miami 3.CSI New York Som jag då ;) . Men lägg till Law and order: Special Victim Unit, Criminal minds, Rose & Maloney, Morden i Midsummer o Miss Marple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Family Guy Chappelles Show Simpsons Scare Tactics Futurama Scrubs Har säkert glömt flera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.