Gäst BondaKransDans Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Call of duty 3 har kommit ut i USA och komemr snart till sv nån som ska köpa det ... du kan slåss mot tyskarna och du kan headbanga som Zidane ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Tvåan var ju okej men ska nog inte köpa trean får se vad priset går på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Om spelet blir längre än 2:an så köper jag nog det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 verkar sk*tcoolt.... Men (enligt mig) så ska FPS spel spelas med ett tangentbord och en mus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 synd då för jag har hört rykten om att Cod 3 inte kommer till PC... och ja jag tänker köpa det ! 2an ägde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 cod3 kommmer inte till pc, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Det finns andra tunga titlar som står ivägen för att jag ska köpa CoD 3. Dem är Saint's Row Dead Rising och Gears Of War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philgondor Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Cod 3:s grafik på xbox 360 verkar väldigt bra och alla efekter.Jag tror jag ska defenitivt köpa det :cool: :D .P.s call of duty2 var också bra men jag tor att Call of duty 3 är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 vaaaa! kommer det inte till pc jag som hade sett fram imot det nåja då får det bli till 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.