Jimpa_93 Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag har kommit in i grottan och kollat runt nästan hela den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 menar du goron city? isf så ska du spela zeldas lullaby på mattan längst ner. menar du dodongos cavern så tror jag du har fastnat med att du ska släppa ner bomber i den döda dodongons ögon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Japp den är ganska lätt men när du är brevid boss rummet och går in i det märker du att han inte är där lägg en bomb i mitten gå ner där sen är det bara att börja sloss om du inte vet hur man klarar han ska du slänga bomber i munnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 ja tycker de va de träkigaste stället på spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Hur får man bomber? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 vilket zelda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 24 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 vad ska jag göra när jag fått det där armbandet så att jag kan lyfta "bomb flowers"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 vad ska jag göra när jag fått det där armbandet så att jag kan lyfta "bomb flowers"? Har du hittat ett ställe en bokstavs bild: ......................................... ...........O..O..O..O..O..O..O.. -......O.._________________ -.........._________________ .......O.._________________ O.........O..O..O..O..O..O..O.. .....................---................. Beskrivning: O: Bomb blommor _: Stor sten - - eller ---: dörr ....: gång Du ska göra: (om du är här) Ta den blomman under dörren längst upp lägg den mellan dom två som ligger längst fram så kommer det en trappa. Eller har du presis fått saken så man kan lyfta tar du en blomma till höger efter du har gått ut och siktar på stenen nedan för dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (redigerat) Vart ska man när man klarat allt på Death montain (eller nåt sånt)? Redigerat 25 Februari 2004 av Jimpa_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 25 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Vad ska man göra i Soras Domain? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 vad diskuterar ni?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Men bara sluta fråga så i vart enda forum!! Återgå till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg