KazeN Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 hur mycket kostar ett minneskort? Vilka olika sorter är det?(i storlek alltså(blocks) vilket är bäst att köpa med mera. kommentera och svara :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 köp 251 blocks mineskort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 japp det är bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 men det e dyrt men ärligt jag ger dig tips KÖP ALDRIG ETT O-ORGINALT MINNESKORT mitt gamecube raderades på grund av det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 JUST DET!!!!SÅ SKA DET LÅTA!KÖP BARA ORIGINAL!!!!JOYTECH PLASTIGA AVBILDER E BARA SKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jaha... men vad kostar det da? kan vara det bästa å veta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 typ 349 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 d med 251 blocks e väll bäst, men jag vet inte vad d kostar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag SKREV det ovanför dej.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 på GAME kostar ett svart minneskort 399:-! Men det är väl billigare nån annanstans! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 har dom olika färger? jaja, men hur många spel får isf plats? på ett medel. (måste ju se om man investerar rätt :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Medel får det plats 59 block.på svart får det plats 251 block.och så finns det två till minneskort med mer blcok tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg