LillBerra Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Han vill jag inte bli nerslagen av :0 Nepp ^^ När man ser på honom så ser han spinkig ut. Men kampsport handlar om teknik, inte muskler. Så man ska inte underskatta honom. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 jag har gått i et½ år och ar rött bälte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 jag gick i karaté lite gran. Hade vitt hela tiden. Men flera stycken där hade brunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Har gått i Juijitsi det var ganska trist. I början var man tvungen att säga Sensej Ni Rej. (stavning) Och så var jag med på en karate träning det var svin tråkigt. Så jag har dragit en slutsats kamp sport är inte min grej. Vill du ha stavningen så är det Sensei ni rei och det betyder = hälsa och buga mot instruktör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperactive Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag har gått på karate i 5 år har rött bälte 5 år?! och du har rött? Är du aldrig med på graderingarna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det där med bälte visar inte en utomstående eller någon i en annan klubb vilken nivå ni är på. Att någon aldrig läser alla inlägg i en tråd. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 gick på karate när man var yngre på någon sån där sportlovs mojsimojs...Slutade för att jag förstog inte så mycket ...och jag ville inte träna i ett år på att falla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 (redigerat) Själv tror jag att jag har nått bälte i form av ett par dö skallar i min garderob...... skoja... kamp sport är inte min grej precis fast jag slår ändå ner teak wondo killarna i min klass :medieval: Redigerat 21 Augusti 2006 av oskar_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 jag tror inte att det funkar så jag har inte testat. men något som jag skulle kunna tänka mig att testa på, är nån kinesiskt/japansk spöa-skiten-ur-alla-teknik. Jag ska försöka komma på nvad det hette, jag återkommer med svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Det där med bälte visar inte en utomstående eller någon i en annan klubb vilken nivå ni är på. det finns 12 grader(man börjar på 12 och går neråt alltså är 1 mon (med 3 gula streck) bäst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.