Amaeli Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Vet ni om det kommer några heta premiärer i sommar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Nya Beck går ju nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Tackar för svar alla... Beck ska jag F*n se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Se Miami Vice. Den verkar ganska bra, även om riktiga kännare antagligen kommer ge den sämre kritik än vad tv-serien fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 garfiled 2 måste du bara se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Pirates Of The Carribean 2 verkar vara bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) Pirates Of The Carribean 2 verkar vara bra. :) Men Jack sparrow vart ju upp käkad av kraken i slutet.Så han borde ha döt där ;) Men det är ju en triologi så han borde vara med i nästa ;) :medieval: Redigerat 8 Augusti 2006 av DonkeyKong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) pirates of the cariabean var inte lika bra som 1:an tyckte jag ja men i slutet ska dom ju segla för å leta upp han osv Redigerat 8 Augusti 2006 av Yantra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 http://www.sf.se Den finns annars om du vill kolla på kommande filmer som har premiär på SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jamen f*n Days Of Being Wild måste ni folk se. Den är strålande frestande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jamen f*n Days Of Being Wild måste ni folk se. Den är strålande frestande. Den har jag för mig inte går på bio. Men visst. Läste lite om den nu. Verkar intressant. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Vet att jag startade tråden men för andra som undrar går; Lady in the water en skräck från skaparen av the village och sjätte sinnet om en vecka. + Flight 93 som är en tolkning av 11:e september... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.