Guggo Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 här ser vi filmer av/med personer med för mycket fritid. http://idiot.se/2006/06/09/lasse-hyperaktiv/ http://idiot.se/2006/06/09/badrumsbeats/ http://idiot.se/2006/06/26/george-bush-sunday-bloody-sunday/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Hahaha! :) Det roligaste jag sett på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 bush äger ju orginalet av låten ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Hyperaktiva Lasse var rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Håller me Corpse, den e bara för skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Hyperaktiva Lasse var skön, lekte han med sin video i något ljudprogram eller något kan man ju undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 han har nog spelat in alla olika ljud han gör och sedan bara kopierat och grejat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 han har nog spelat in alla olika ljud han gör och sedan bara kopierat och grejat Nu efter att du har sagt det och ha kollat på den en gång till fattar jag det med. Man ser att han har "fixat" videon. Lasse är nog arbetslös eller något. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 rofl sunday, bloody sunday va ju rätt skön. Har sett lite av den förut, badrums beat va ju asskön också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) Hehe dom va bra älskar Bush när han sjunger nästan den bästa låten jag hört. ;) Redigerat 2 Augusti 2007 av stefan_fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 lollar sönder när bush håller på å blinkar med ögonen. bush sux Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 lol, kan kolla på filmerna imorgon, alla sover, jag har också för mycket fritid :P ( om det här anses som reklam så far åt skogen, ska ju se filmerna imorgon + att man inte måste trycka på länken ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.