F3lan Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Skulle denna http://www.pricerunner.se/pl/223-1177240/S...-Premium-priser kunna klara wow utan lagg? Japp men vilket skit det var... :/ Rekomenderar du någon annan runt den prisklassen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suzie95 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 (redigerat) bra sida, nu vet jag hur jag ska tänka ;) , men vet tyvärr fortfarande inte vilken laptop jag vill ha. Men jag vet hur den gärna ska vara, 12-13 tums skärm, jag vill spela the sims, men annars bara surfa på internet och skriva, och helst ska den inte kosta så mkt, men max är 4500 kr... hjälp mig!! :huh: Redigerat 7 April 2009 av suzie95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FarligKorv Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 nice guide jag gillar den tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Bra guide! Inte dålig! Ska använda den nästa gång jag köper en dator ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.