Nyllet Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) ok :D ska fixa de låtarna å lyssna xd Låtarna finns på sidan jag länkade ;) @ Skellington - Medvetet av artisterna? Tror inte det :P Redigerat 8 Augusti 2006 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) hehe, ''hit me baby one more time'' var nog iaf medvetet :visslar: Redigerat 8 Augusti 2006 av Skellington Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 hehe, ''hit me baby one more time'' var nog iaf medvetet :visslar: Hehe, det måste vara det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 detta kanske är inte något budksap direkt, men i låten Prosthetic Head så hostar sångaren (man hör det bara om man har hög volym på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 I daft punks harder better faster sjunger dom erla take your shirt of Erla_take_your_shirt_of.wav Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Den där sidan var ju köng... är allt det där medvetet, eller? I en del är det självklart medvetet men i andra inte. Ska testa själv, men det gäller nog att ha tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 jag tror att jag har hittat ett hemligt buskap i en låt men jag måste lyssna lite mer innan jag skriver upp den här PS låten heter dragostea din tei Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Hush hush hush To speak is a sin And neither of us need rescuing Just relax It's what Jesus would do jag skulle vilja få det till Ssh, ssh, ssh. att tala är synd och ingen av oss behöver räddas så lugna ner dig det hade jesus gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 i låten Kiss Kiss Kiss med Yoko Ono (john lennons fru) säger hon nått på japanska (som betyder typ krama mig), om man kör det baklänges så blir det "I shot John Lennon". Källa: http://jeffmilner.com/backmasking.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Haha fyfan vad jag garvade åt Stairway To Heaven-saken. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 man kan ju säga att en del av frondas låter innehåller knarkbudskap :rolleyes: Nej, inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Haha fyfan vad jag garvade åt Stairway To Heaven-saken. xD haha, queen låten som blir "It's fun to smoke marijuana" baklänges är ju rätt kul också xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.