DaarkangeL Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 förslag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Gudfadern,GTA SA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Kingdom under fire serien NG beyond good and evil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
turfbattles Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 FIFA STREET förslag? FIFA STREET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NIKE 93 Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 GTA.SA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frobb Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Need For Speed Most Wanted och Tony Hawks serien ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 FIFA Street: Ett bra fotbollspel med grym spelkänsla. :) Grand Theft Auto San Andreas: Ett bra actionspel med grym spelkänsla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 FIFA Street 2 : Ett bra fotbollspel med grym spelkänsla. Grand Theft Auto San Andreas: Ett bra actionspel med grym spelkänsla. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Digimon Rumble arena 2. Alltid action i spelet, många monster att slåss med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Tony Hawks Ameican Wasteland när man har klarat en bra bit och kommit in i spelet ;). Burnout Revenge är ett kul men lite för lätt spel som jag rekommenderar starkt. Fifa och Nhl spelen är också att rekommendera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 FIFA Street 2 : Ett bra fotbollspel med grym spelkänsla. Grand Theft Auto San Andreas: Ett bra actionspel med grym spelkänsla. :evil: Ursäkta? Varför kopierade du mitt inlägg? Ett bra bilspel som jag har spelat en del är Forza Motorsport svåra banor och skön spelkänsla samt bra grafik. Mycket bättre än så blir det inte. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Halo kombinerat med Xbox Live är en spelkänsla att sätta tänderna i. Annars rekommenderar jag något från Tony Hawk-serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg