Gäst Andreasswf Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 (redigerat) Jo...nu är den färdig! och jag tyckte att den inte borde vara i samma tråd eftersom då blev det två länkar och folk kunde rösta dåligt eftersom dom kanske bara såg den ofärdiga! Och om jag tar bort den gamla kommer rösterna från den "ofärdiga" vara kvar. Hoppas att det går för sig för mina kära moderatorer :P Den laddar ett tag! Men det är för att det är två mp3 låtar...ja, jag har dragit ner kvaliten så det går snabbare... Men här kommer den färdiga! Jag blev väldigt nöjd! EDIT: länken funkade inte... här kommer den "fungerade länken"... http://media.putfile.com/Over-Da-Rainbow-76 1/10 ? Redigerat 6 Augusti 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Ett ord G.R.Y.M.T Fortsätter du så, så vet jag inte hur högt du kan sikta. Älskar den, älskar din stil och den e skitsnyggt gjord. Ingenting i filmen jag stör mig på heller. Man skulle dock velat se en fight med den där coolingen i solglasögon och den andra killen, men jag förstår om du ej orkade göra det. Bra musik också. 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 (redigerat) shit jag visste att du var bra man så här bra :blink: 10/10 Redigerat 6 Augusti 2006 av Ramar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 ;) Det är därför inga flashfilmer har kommit på ett tag! Jag har tränat i två månader nu ;) Over da Rainbow kommer nog göra en tvåa! Så ni får se fighten :P Tack så himla mycket allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 I detta forumet 10/10 altså det bästa jag ahr sett i forumet hittaills. Globalt: 4/10 altså inte så bra med tanke på vilka andra jag har set. Men då är ju dom proffs.. Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 (redigerat) ;) T.A.CK :P kommer en tvåa Redigerat 6 Augusti 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 ;) T.A.CK :P kommer en tvåa 18/10 helt klart ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Hahaha :P glad jag är nu ^^ nästan så jag tror jag kommer hosta den på Albinoblacksheep Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToKiii Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 COOLT Om någotår kan du skapa succer och tjäna $$$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Du är riktigt jefla bra på Flash 9,5/10, vet inte vad du kan göra bättre men nått måste det vara :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Skitbra grafik,men filmen har ingen riktig handling,jag menar,en kille sitter po en benk,do kommer plotsligt tvo killar och holler upp hans ermar,sen slor han till dem,.och sen gor han typ berserk.Jag kan inte gora bettre sjelv,men jag har sett bettre filmer. 3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 skitbra! 10/10! väntar med spänning på 2:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.