Hoppa till innehåll

Centrycraft Online


Gäst Mega93
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 241
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Mega93

Man måste ju inte betala, det är ju om man vill få typ speciella items.

 

BTW, donera kan ni göra via sidan. Allt ni behöver är ett paypal konto.

Redigerat av Omega99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

Paypal kostar inget och är för alla. Paypal är en slags internet plånbok, du lägger in pengar som du sedan kan shoppa med och mm. Ebay och Tradera låter sina användare betala sina auctioner med paypal för att det är så säkert.

Extremt mångai nternet-affärer låter sina kunder köpa med hjälp av paypal dels för att det är snabbt och enkelt men även för att det går att använda var du än befinner dig.

 

Nu slutar min predikan om paypal :P

 

Saken är den att kommer jag inte på nåt sätt att få in pengar eller på något annat sätt kunna hosta mitt spel så tror jag inte jag kan fortsätta med det.

Nu under sommarlovet har det ju varit enkelt, men även då har ju servern endast varit uppe mindre än 12 timmar om dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare! jaadu! såg att du har skapat en tråd åt det "roliga" lilla spelet (om det nu e så roligt)! Hoppas du blev glad att jag inte gillade det och att jag ångrar den tiden jag gav upp för att försöka göra hemsidan som jag sen la ner när du sa att du kanske inte skulle mig låta göra hemsidan. Jag skulle överaskat dig och gett dig en egen domän men nej nej, du var för elak för det!!! Du kunde har haft en www.centrycraft.com domän men nu har du en fri domän med en ful hemsida (fårlåt). och varför lägga ner tid på det när man kan göra annat? Du kan ju försöka lära dig att animera. Jag tror att alla som skriver t.ex "skit bra spel!" inte riktigt tycker exakt som dom säger. Och vet du varför? därför att moderatorerna ger du inget att moderera över ordentligt, har du t.ex en report meny eller har du t.ex någon som kollar efter sånna som går imot reglerna (eller du har väl inga regler, lol!). detta va vad jag tänkte när jag såg din tråd. Hejdå, ses någon gång (om jag orkar kolla på nästa tråd <_<)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...