Gäst Mega93 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Du får dubbelt så mycket hjälp om du faktiskt skriver hela felmeddelandet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Inget illa menat... Men du har lyckats skitbra med att ruinera ett bra spel iochmed att man måsta ha ActiveX för att kuna spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Inget illa menat... Men du har lyckats skitbra med att ruinera ett bra spel iochmed att man måsta ha ActiveX för att kuna spela Det tycker jag med. Och jag tycker också att den första va mycket roligare att köra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Öhm, jag har inte sagt att man måste..... Vänta lite nu.... Trodde du att jag skulle.... omg..... Det var bara ett test. Jag kör fortfarande servern som vanligt (när jag har tid) osv, spelet är fortfarande igång..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) Inget illa menat... Men du har lyckats skitbra med att ruinera ett bra spel iochmed att man måsta ha ActiveX för att kuna spela tycker med det :( , men var kan man ladda ner det gammla? :huh: Redigerat 17 Augusti 2006 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) PÅ HEMSIDAN! BTW, servern är inte online så du kan ändå inte spela. Redigerat 25 Augusti 2006 av Omega99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) vart då på hemsidan? Redigerat 17 Augusti 2006 av ZL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 www.centrycraft.co.nr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 i vilket program har du gjort centrycraft i igentligen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Sa han inte det?? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 :D joo, jag skulle tro det... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) Om du menar accounten så nej. Man får registrera om sig eftersom det är svårare att gå upp i level på den nya så är man redan på level 70 så är det en aning fuskit för de som är nya. LoL? Varför ska man börja om på level 0? du kan ju bara ladda över alla ACC Configs från den gamla versionen till den nya. Då har dom dock gått ner i lvl. Jag ska förklara. du har säkert gått på standard och då står det så här typ : Exp1=1500 Exp2=2500 Exp3=4000 etc etc. nu i den nya versionen så har du ökat det... ett exempel : Exp1=2000 Exp2=4000 Exp3=6000 etc etc. om någon då hade en char på lvl 3 i den gamla versionen får han lvl 2 i den nya om du nu laddar över alla acc configs utan några ändringar. Med detta sätt så är det inte ett dugg fuskit.. IFALL inte fienderna ger mindre xp Du kanske inte tror på mig men i det här fallet skiter jag i det spel men jag skiter inte i att hjälpa dig! bara så du vet :) Redigerat 23 Augusti 2006 av NossLoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg