Hoppa till innehåll

Centrycraft Online

Gäst Mega93

Rekommendera inlägg

• Svar 241
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Öhm, jag har inte sagt att man måste..... Vänta lite nu.... Trodde du att jag skulle.... omg.....

Det var bara ett test. Jag kör fortfarande servern som vanligt (när jag har tid) osv, spelet är fortfarande igång.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget illa menat... Men du har lyckats skitbra med att ruinera ett bra spel iochmed att man måsta ha ActiveX för att kuna spela

tycker med det :( , men var kan man ladda ner det gammla? :huh: Redigerat av ZL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du menar accounten så nej.

Man får registrera om sig eftersom det är svårare att gå upp i level på den nya så är man redan på level 70 så är det en aning fuskit för de som är nya.

LoL? Varför ska man börja om på level 0? du kan ju bara ladda över alla ACC Configs från den gamla versionen till den nya. Då har dom dock gått ner i lvl. Jag ska förklara.

du har säkert gått på standard och då står det så här typ :

Exp1=1500

Exp2=2500

Exp3=4000

etc etc. nu i den nya versionen så har du ökat det... ett exempel :

Exp1=2000

Exp2=4000

Exp3=6000

etc etc. om någon då hade en char på lvl 3 i den gamla versionen får han lvl 2 i den nya om du nu laddar över alla acc configs utan några ändringar.

Med detta sätt så är det inte ett dugg fuskit.. IFALL inte fienderna ger mindre xp

Du kanske inte tror på mig men i det här fallet skiter jag i det spel men jag skiter inte i att hjälpa dig! bara så du vet :)

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...