Kerby Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Vill ni också ha ett forum som heter wii (den nya nintendo konsolen) Även fast den inte har kommit ut kan man väl prata om den? Jag vill ha det! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Vänta tills konsolen kommer ut i spelaffärerna. Du kan lika bra hålla dig till övriga konsoler och försnacka lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS ÄGER FETT!!! Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 jag vill också ha det. + ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 jag vill också ha det. + ps3 Jag vill också ha Wii och PS3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 jag vill också ha det. + ps3 Men vad ska man diskutera som inte redan diskuteras i de 3-6 försnackstrådarna som finns i övriga konsolerna forumet. Det har inte kommit ut några spel än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Sant det Dolphin säger. Ha tålamod, flickor. Det enda man kan snacka om vid Wii forumet just då är bara om hur grafiken är, hur spelen kommer att bli och rykten. Att vänta tills konsoll har premiär och sedan kunna skriva om hur man själv tycker konsollen är att spela med och dess spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 det finns ju redan övriga konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Detta har tagits upp tidigare när det gäller andra konsoller, och det som gäller är att den dagen som konsollen släpps kommer forumet. Innan dess så hålls alla diskussioner i Övriga konsoller. Punkt. Låser för att förhindra vidare diskussion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg