Dave37 Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 varför ska man vänta 45 sekunder mellan varje gång man svarar i ett ämne? i gruppforumen är det väldigt irriterande. tiden borde sänkas till 15-30 sekunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Jadu... Varför stressa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Det här tog jag upp för nåra månader sen. Kommer nån ihåg det. 45 sek är egentligen ingenting ha tålamod och lyssna på musik. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 håller faktiskt med, kan vara väldigt irriterande :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Skaffa Fuska V.I.P om du så gärna vill slippa den gränsen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Jag tycker också det är jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Inget irriterande för mig. Jag lyssnar på musik och är inne på andra sidor samtidigt, så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 man kanske vill göra annat än att vänta. jag förstår varför spärren finns men den borde ändå minskas lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 man kanske vill göra annat än att vänta. jag förstår varför spärren finns men den borde ändå minskas lite. Den finns för att man inte ska kunna skicka en massa dubbelinlägg på raden och för att förhindra spam. Om du inte vill att gränsen ska finnas, köp då Fuska VIP då slipper man den gränsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 jag sa att JAG FÖRSTÅR varför spärren finns. och jag sa INTE att den skulle tas bort, bara att tiden skulle minskas till åtminstonde 35 sekunder. LÄS nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 jag sa att JAG FÖRSTÅR varför spärren finns. och jag sa INTE att den skulle tas bort, bara att tiden skulle minskas till åtminstonde 35 sekunder. LÄS nästa gång. Nu är du väldigt rolig. Xd. Varför minska spärren ynkliga 5 sekunder vad gör det för nytta? Om du skaffar Fuska VIP så slipper du gränsen på 40 sekunder, då kan du vänta 35 sekunder innan du skriver ett nytt inlägg. Du verkar inte förstå varför spärren finns då du vill minska spärren, den borde snarare höjas till 1 minut. Om du har bråttom kan du skaffa VIP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 den borde iaf sänkas i gruppforumen. dessutom är spärren på 45 sekunder och inte på 40. den borde iaf sänkas i gruppforumen. dessutom är spärren på 45 sekunder och inte på 40. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg