Hoppa till innehåll

Felet Som Uppstod Var:

Dave37

Rekommendera inlägg

den borde iaf sänkas i gruppforumen. dessutom är spärren på 45 sekunder och inte på 40.

den borde iaf sänkas i gruppforumen. dessutom är spärren på 45 sekunder och inte på 40.

Varför bråkar du ens en gång? Skaffa Fuska VIP om det är så himla viktigt att slippa vänta 45 sekunder eller va fasen det är. Varför ska du skriva inlägg så ofta? "spammar*"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

i oztown vet man vad man ska svara och oftast är svaren korta. har råkat ut för spärren 6 ggr i dag.

Ja men varför kan du inte vänta en så kort tid som spärren är? Om du skaffar FUSKA VIP så slipper du den gränsen och kan skriva så många korta meddelande du vill i Oztown.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag gillar inte att vänta. jag tycker ändå att spärren borde sänkas med 5-10 sekunder i gruppforumen.

Alltså hur länge behöver du egentligen vänta? Jättekort stund, detta låter som en onödig idé. Vänta eller skaffa VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det bästa hade varit om spärren var kvar i vanliga forumet med samma tid, (Om man inte har Fuska Vip.) Och om man har ett gruppforum får man bestämma tiden själv, för forum som t.e.x Oztown, Big Orange, skriver man ju oftare i.

Nää inte ska vi stödja spam här inte. Det vore väl ändå lite väl häftigt tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...