Xynthiar Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Det e ju efter "skin bytet" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) Kan moderatorer skicka medelanden med fuskabot? Trode det bara var admin som kunde. Om moderatorer kan det tror jag någon försöker vara roliga. Någon kanske har hackat "Draghon" Redigerat 12 Augusti 2006 av Kerby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Kan moderatorer skicka medelanden med fuskabot? Trode det bara var admin som kunde. Om moderatorer kan det tror jag någon försöker vara roliga. Någon kanske har hackat "Draghon" Ingen kan, möjligtvis kan admin passet till fuskabot men allt som kommer från fuskabot ska komma från servern automatiskt. Ska bli hyfsat jättefel om någon fysisk person skickar från fuskabot... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Så om man skriver tex en nyhet så klickar admin eller en moderator på Godkänn så skickar fuskabot automatisk ett medelande till mig som står att det är godkänd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jups. Servern säger åt fuskabot att skicka ett meddelande automatiskt kan man säga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Slutdiskuterat, buggar tas med [email protected] alt privatmeddelande till mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg