ceco Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 jag har funderat ett bra tag på att köpa någon utav konsollerna men jag har inte bestämt mig ennu ,båda konsollerna har ju olika fördelar och nackdelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 köp den som har spelen som du gillar mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 alltså ska du köpa psp med firmwire 2,6 elr mindre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 beror helt på, går du efter grafiken och vill ha en mix av spel och ljud och bild så ta PSP, men den har ganska klent på spel fronten. DS har sämre grafik men mycket bättre känsla och spelen är magiska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag tycker valet är enkelt, helt klart psp:n :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 beror helt på, går du efter grafiken och vill ha en mix av spel och ljud och bild så ta PSP, men den har ganska klent på spel fronten. DS har sämre grafik men mycket bättre känsla och spelen är magiska. därför ska man köpa under 2,6 då kan man köra homebrew allstå hemgjorde spel BTW: 3#mini-fuskare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Köp PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 jo men priset på en psp går upp mot 2000 kr sen 1 gig kort 1000 kr till sen spel för drygt 500 spänn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 jo det är sant men om man hittar ett begangnad till hyffsat bra pris så kan man få en psp ganska billigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Det beror ju på; Om du vill lyssna på musik, ha internet och titta på film och spela så ska du ju ha PSP Men om du vill leva dig in mer i spelen ska du nog ha DS. Den har chatt också ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 jo jag vet vilka funktioner en ds har och även en psp har .men pris klassen runt konsollerna är stora och har bara haft nintendo konsoller förut och vetr ej om man ska svika den trenden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 ta ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg