Shadowborn Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Vilket/vilka GC spel har ni spelat med svårast kontrol?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Alla spelen som jag har spelat har varit enkla i kontrollerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 hm.. konstig fråga... tror inte jag spelat nått spel med svår kontroll :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Tja, har inte spelat någon med svårr kontroll... Det svåraste för mig är att vänja sig, som alltid i början... Hade problem med det på Medal Of Honor Assault... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Nightfire har ganska svår kontroll, annars har jag inte haft något problem med kontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Hehe nja varje spel jag spelat brukar vara ganska enkla med kontrollen men visst några spel borde vara knepiga B) Asså jag har xbox just nu men jag har haft gamecube och alla spelen jag spelade var enkla i kontrollen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) Nja ska jag var ärlig så är det mitt egna gc spel ;) (Mario skejt on a fear line) Redigerat 8 Augusti 2006 av DonkeyKong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Catwoman har hämskt svår kontroll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Catwoman har hämskt svår kontroll. Vad gör man på det spelet ;) ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Tycker att de flesta GameCube har en lätt och bra kontroll, inget spel har speciellt svår styrning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Tror nog han menar spel som man mäste använda typ ''B'' ''->'' ''->'' för en enda attack tex ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag tycker inte nåt spel jag spelat har svår kontroll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg