TheCreed Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) Jag har sett en video om hur en kille gör sig till GM (Game Master) Man får också se hur han gör! Men jag vet inte hur det fungerar men ni kanske kan klura ut hur han gör! För att se filmen klicka här! Det är en cool musik video också :cool: Redigerat 8 Augusti 2006 av Poké Brendan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Lol det är inte svårt... Skaffa privat server bara jag orkar inte förklara finns massor av guider på internet googla lite... Men detta bryter mot blizzards regler. Du är ju 15 år, har spelat WoW och kan inte detta? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 ... Va? Jag är inget data geni! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Då kanske du inte ska ge dig på sånt här heller.. Du måste kunna lite om du ska fixa privat server... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 yep,du borde behöva lite data skills för att fixa det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Vafan hon/han har bara skapat en egen private server och lagt in sig som GM. Det kan vem som helst göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 exactly, men lite skills måste man ha typ en hjärna kompatibel med 3 hjärnceller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 har nån här av er VARIT gm?? jag har :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Den här kanske ska ligga på world of warcraft forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Lol det är inte svårt... Skaffa privat server bara jag orkar inte förklara finns massor av guider på internet googla lite... Men detta bryter mot blizzards regler. Du är ju 15 år, har spelat WoW och kan inte detta? lol heliga jord vaför e du så himla ovänligt mot alla!?? han ville bara att vi skulle ser filmen och låämna goda kommentare men så börjar du invandera hans inlägg och sen kommer alla! såna som ni bara förstör forumen! förresten cool film ! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.